ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 共愛学園前橋国際大学論集
  2. 第18号(2018年)

Listening & Speaking, Reading & Writing: Improving Four English Language Skills through the Eclectic Approach of International Educators in Japan

https://doi.org/10.34443/00000198
https://doi.org/10.34443/00000198
eeb9ee4b-ca51-4500-8b92-a66f0f80a5ac
名前 / ファイル ライセンス アクション
2018-muramoto.pdf 2018-muramoto.pdf (434.2 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
タイトル
タイトル Listening & Speaking, Reading & Writing: Improving Four English Language Skills through the Eclectic Approach of International Educators in Japan
タイトル
タイトル Listening & Speaking, Reading & Writing: Improving Four English Language Skills through the Eclectic Approach of International Educators in Japan
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 Eclectic pedagogy
キーワード
主題Scheme Other
主題 four English language skills
キーワード
主題Scheme Other
主題 international teaching approach
キーワード
主題Scheme Other
主題 Japan
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Eclectic pedagogy
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 four English language skills
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 international teaching approach
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Japan
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.34443/00000198
ID登録タイプ JaLC
その他(別言語等)のタイトル
その他のタイトル 日本における英語4技能(聞く・話す・読む・書く)の向上 ―多様なアプローチの可能性―
著者 ムラモト, エリカ マリア

× ムラモト, エリカ マリア

ムラモト, エリカ マリア

en Muramoto, Erica Maria

Search repository
カルステン, アンジェラ

× カルステン, アンジェラ

カルステン, アンジェラ

en Karsten, Angela Marli

Search repository
ナガタニ, ルジネッテ デ リマ

× ナガタニ, ルジネッテ デ リマ

ナガタニ, ルジネッテ デ リマ

en Nagatani, Luzinete de Lima

Search repository
中島, 有季子

× 中島, 有季子

中島, 有季子

en Nakajima, Yukiko

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper elaborates on the language teaching experiences of four international educators working in Japan. With diverse nationalities and backgrounds, and as language learners themselves, these professionals’ eclectic approach is the result of many years of teaching within a multilingual and multicultural environment. It is argued that alternative forms of teaching might influence student’s motivation towards speaking, listening, reading and writing in an L2 (second/foreign language). In addition, the authors provide a few suggestions of activities that might contribute to successful outcomes in the English language education in Japan, which presently strives for communicative language teaching practices.
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 研究ノート
書誌情報 共愛学園前橋国際大学論集
en : Kyoai Gakuen University Journal

号 18, p. 389-400, 発行日 2018-03-31
出版者
出版者 共愛学園前橋国際大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2187-333X
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11548903
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-20 16:09:22.879664
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3