ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 共愛学園前橋国際大学論集
  2. 第14号(2014年)

A Mediated Way: A discussion of the potential and potential problems for teachers and technology in the Japanese classroom

https://doi.org/10.34443/00000136
https://doi.org/10.34443/00000136
98dd0d4e-fdbb-43fb-b2b3-3daaeed74d5b
名前 / ファイル ライセンス アクション
2014-mason.pdf 2014-mason.pdf (738.4 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
タイトル
タイトル A Mediated Way: A discussion of the potential and potential problems for teachers and technology in the Japanese classroom
タイトル
タイトル A Mediated Way: A discussion of the potential and potential problems for teachers and technology in the Japanese classroom
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 English
キーワード
主題Scheme Other
主題 Multimedia
キーワード
主題Scheme Other
主題 Teacher Training
キーワード
主題Scheme Other
主題 Teaching Methods
キーワード
主題Scheme Other
主題 Use of Technology
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 English
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Multimedia
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Teacher Training
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Teaching Methods
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 Use of Technology
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.34443/00000136
ID登録タイプ JaLC
その他(別言語等)のタイトル
その他のタイトル 媒介方法 ―日本の教室における教師の技術の可能性と潜在的な問題
著者 メイソン, サイモン

× メイソン, サイモン

メイソン, サイモン

en Mason, Simon

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This article will discuss the use and application of multimedia technologies in the Japanese classroom, both at a high school level and at an undergraduate university level. With reference to English language teaching and applied English language courses, the effect of using multimedia in the classroom on students' learning experience and attention rates will be discussed. Also research into teacher's opinions on the adoption of new technologies will be compared with definitions of traditional teaching methods.
Correspondingly, with the adoption of new technologies in the classroom being common place in universities and increasingly in high schools, what implications will this have on teachers required skillsets and access to effective training and employment.
The empirical research in this article has been carried out at a number of public and private universities across the Kanto region. Although the participants are anonymous, a mix of native English speakers and Japanese nationals took part in the questionnaire. (*see appendix 1.1)
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 研究ノート
書誌情報 共愛学園前橋国際大学論集
en : Kyoai Gakuen University Journal

号 14, p. 171-189, 発行日 2014-03-31
出版者
出版者 共愛学園前橋国際大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2187-333X
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11548903
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-20 16:11:13.922114
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3