WEKO3
アイテム
Student's Reactions to the Use of CALL (Computer Assisted Language Learning) in their English Studies
https://doi.org/10.34443/00000129
https://doi.org/10.34443/00000129b928e5ea-7a6e-4397-a843-bb73d7e8ebb9
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| タイトル | ||||||||||
| タイトル | Student's Reactions to the Use of CALL (Computer Assisted Language Learning) in their English Studies | |||||||||
| タイトル | ||||||||||
| タイトル | Student's Reactions to the Use of CALL (Computer Assisted Language Learning) in their English Studies | |||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 言語 | ||||||||||
| 言語 | eng | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | Computer Assisted Language Learning (CALL) | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | Moodle | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | English | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | online learning | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | Computer Assisted Language Learning (CALL) | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | Moodle | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | English | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | online learning | |||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
| ID登録 | ||||||||||
| ID登録 | 10.34443/00000129 | |||||||||
| ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
| その他(別言語等)のタイトル | ||||||||||
| その他のタイトル | 学生英語の研究におけるCALLの使用(コンピュータ支援言語学習)の反応 | |||||||||
| 著者 |
デッドマン, マーク
× デッドマン, マーク
|
|||||||||
| 抄録 | ||||||||||
| 内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
| 内容記述 | This study is significant in that it evaluates student’s reactions to the use of computer assisted language learning in their English studies. The digital age is growing and expanding quickly in all walks of life. University students appear to be very familiar and confident using new technological devices such as smart phones, tablet computers, and personal computers. Sergeant (2001, p241) states that ‘…many students rank acquisition of computer skills alongside the acquisition of English language as essential for survival in the modern world’. However, many students haven’t been exposed to Computer Assisted Language Learning (CALL) very much and it is important to know how students perceive and react to the use of one such example of CALL, Moodle, in their English language learning. | |||||||||
| 書誌情報 |
共愛学園前橋国際大学論集 en : Kyoai Gakuen University Journal 号 14, p. 47-77, 発行日 2014-03-31 |
|||||||||
| 出版者 | ||||||||||
| 出版者 | 共愛学園前橋国際大学 | |||||||||
| ISSN | ||||||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
| 収録物識別子 | 2187-333X | |||||||||
| 書誌レコードID | ||||||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
| 収録物識別子 | AA11548903 | |||||||||
| 著者版フラグ | ||||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||