WEKO3
アイテム
Constructing Writer Identities in a Japanese EFL Setting
https://doi.org/10.34443/00000120
https://doi.org/10.34443/00000120831de7c9-b592-4707-90f9-c33f152dd24f
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| タイトル | ||||||||||
| タイトル | Constructing Writer Identities in a Japanese EFL Setting | |||||||||
| タイトル | ||||||||||
| タイトル | Constructing Writer Identities in a Japanese EFL Setting | |||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 言語 | ||||||||||
| 言語 | eng | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | teaching writing | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | EFL | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | autobiography | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | writer's identity | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | discourse | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | teaching writing | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | EFL | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | autobiography | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | writer's identity | |||||||||
| キーワード | ||||||||||
| 言語 | en | |||||||||
| 主題Scheme | Other | |||||||||
| 主題 | discourse | |||||||||
| 資源タイプ | ||||||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
| ID登録 | ||||||||||
| ID登録 | 10.34443/00000120 | |||||||||
| ID登録タイプ | JaLC | |||||||||
| その他(別言語等)のタイトル | ||||||||||
| その他のタイトル | 書き手のアイデンティティー構築を探求する | |||||||||
| 著者 |
藤枝, 豊
× 藤枝, 豊
|
|||||||||
| 抄録 | ||||||||||
| 内容記述タイプ | Abstract | |||||||||
| 内容記述 | This paper explores how Japanese English language learners construct their writer identities as college students. Specifically, this study examines the autobiographical narratives of five college-level English language learners, describing their activities and experiences of writing classes in high school and college. This present study shows that the participants have constructed their writer identities, negotiating their past and present practices of writing in school. Finally, this paper discusses implications for teaching writing in English as a Foreign Language (EFL) settings in Japanese higher education. | |||||||||
| 書誌情報 |
共愛学園前橋国際大学論集 en : Kyoai Gakuen University Journal 号 13, p. 25-38, 発行日 2013-03-31 |
|||||||||
| 出版者 | ||||||||||
| 出版者 | 共愛学園前橋国際大学 | |||||||||
| ISSN | ||||||||||
| 収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||
| 収録物識別子 | 2187-333X | |||||||||
| 書誌レコードID | ||||||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||||||
| 収録物識別子 | AA11548903 | |||||||||
| 著者版フラグ | ||||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||||