ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 共愛学園前橋国際大学論集
  2. 第13号(2013年)

A Critical Review of Swain and Hammond

https://doi.org/10.34443/00000119
https://doi.org/10.34443/00000119
5f06471b-3bd0-4123-b0c5-ddc623ec4da9
名前 / ファイル ライセンス アクション
2013-jennings.pdf 2013-jennings.pdf (347.2 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
タイトル
タイトル A Critical Review of Swain and Hammond
タイトル
タイトル A Critical Review of Swain and Hammond
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 critical review
キーワード
主題Scheme Other
主題 research process
キーワード
主題Scheme Other
主題 paradigm stance
キーワード
主題Scheme Other
主題 ethical transparency
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 critical review
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 research process
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 paradigm stance
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 ethical transparency
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.34443/00000119
ID登録タイプ JaLC
その他(別言語等)のタイトル
その他のタイトル Swain and Hammondの批評的総説
著者 ジェニングズ, スティーブン

× ジェニングズ, スティーブン

ジェニングズ, スティーブン

en Jennings, Stephen

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The motivations and outcomes of studying for part-time mature students in higher education (Swain and Hammond, 2011) is an interesting article because it lays out clearly and succinctly its background, aims, purposes and results in a clear and readable way. However, according to the judgement criteria contained in the Open University Course Educational Enquiry, it has failings both in laying out its stance toward the focus of its investigation and in the clarity of the way it treats the notion of ethical treatment of research participants. The purpose of this research is to give an example of how to critically appraise the quality of scholarly work in the field of educational enquiry with the further aim of giving the reader insight into the key terms of transparency, relevancy and validity. This research has two main parts. Part one contains a discussion of important terminology used in educational enquiry, while part two contains an appraisal of how well the research done by Swain and Hammond (2011) is transparent, relevant and valid.
書誌情報 共愛学園前橋国際大学論集
en : Kyoai Gakuen University Journal

号 13, p. 13-24, 発行日 2013-03-31
出版者
出版者 共愛学園前橋国際大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2187-333X
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11548903
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-20 16:11:21.850803
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3